Reviste
Reviste de interes national si local, publicitate reviste
Publicitate Formula AS

Formula AS

  • 936 vizualizari

  Formula AS este o revistă săptămânală din România, deținută de Sânziana Pop. Este o revistă citită de femei fără a se adresa explicit acestora. Tipărită pe hârtie de ziar, în format A3 și cu un sumar atipic, „Formula AS” a reprezentat ultimul mare succes de presă românesc al anilor '90. Cu un preț de copertă foarte scăzut, publicația a sugrumat a

Publicitate Viva!

VIVA!

  • 732 vizualizari

  VIVA! - „revista celebrităților”, a fost lansată în 1999 pe piața media românească. În paginile revistei sunt prezentate vedete din România și internaționale, se scrie despre stilul acestora de viață, despre evenimente din viața mondenă, sunt publicate interviuri în exclusivitate sau sunt redate portrete ale unor celebrități din zona divertismentului, culturii și

Publicitate Ciao!

Ciao!

  • 701 vizualizari

  Ciao! este o revistă de gossip din România, deținută de Cancan Media, care mai deține și revista Spy și tabloidul Cancan.   Sursa: ro.wikipedia.org

Publicitate Biz

Biz

  • 688 vizualizari

  Biz este o revistă de afaceri din România, cu apariție bilunară. Este distribuită în zonele urbane din România și un public-țintă principal format din manageri cu vârste cuprinse între 25-45 de ani. Revista a fost lansată în anul 2000. În martie 2010, revista avea un tiraj de 10.000 de exemplare. Biz este prima

Publicitate Kudika

Kudika

  • 719 vizualizari

  Kudika.ro este o publicație online ce oferă știri mondene, articole despre stilul de viață, sex și carieră. Publicația a fost lansată în 2005 și face parte din portofoliul internetcorp.ro   Sursa: ro.wikipedia.org

Publicitate Q Magazine

Q Magazine

  • 665 vizualizari

  Q Magazine este o revistă bilunară din România care conține articole de politică, economică și cultură. A fost lansată în anul 2006 de jurnalista Floriana Jucan.   Sursa: ro.wikipedia.org

Publicitate Femeia

Femeia

  • 707 vizualizari

  Femeia este o revistă lunară „glossy” pentru femei din România, lansată la data de 26 octombrie 2006 de trustul Sanoma Hearst România. Revista Femeia a apărut pentru prima dată în 1876, cu un an înainte de proclamarea independenței de României. În trimestrul al treilea din anul 2009 a vândut, în medie, circa 24.263 de exemplare.   Sursa: ro.wikipedia.org

Publicitate Unica

Unica

  • 665 vizualizari

  Unica este o revistă „glossy” pentru femei din România, lider de piață pe acest segment, deținută de trustul de presă Ringier. Revista a fost lansată la data de 1 decembrie 1997, fiind cel de-al doilea glossy de femei lansat în România (după Avantaje). În trimestrul al treilea din anul 2009 a vândut, în medie, circa 31.644 de exemplare pe ediție.  

Publicitate Mami

Mami

  • 659 vizualizari

  Mami este o revistă ce cuprinde subiecte privitoare la modă, frumuseţe, diete şi fitness, dar şi o sursă esenţială de informare pentru mame şi viitoarele mame. Mami este recunoscută unanim pe piaţa din România ca fiind un lider printre publicaţiile parentale. Fiecare număr conţine articole despre sarcină şi naştere, despre probleme de sănătate ale nou-născuţilor

Publicitate Eva

Eva

  • 708 vizualizari

  Eva este o revistă online, în care putem găsi articole despre fitness, diete, frumuseţe, carieră şi dragoste.

Publicitate Avantaje

Avantaje

  • 676 vizualizari

  Avantaje este o revistă glossy pentru femei din România, cu apariție lunară, publicată de Edipresse AS România, sub licența IPC Media. Revista a apărut în octombrie 1995, odată cu înfiinţarea companiei Romanian Publishing Group, sub conducerea lui Anthony Gray, fiind prima revistă glossy pentru femei din România. Avantaje este un ghid practic al femeii moderne care acoper

Publicitate Cariere

Cariere

  • 852 vizualizari

  Cariere este o revistă de atitudini profesionale din mediul de business din România cu apariție lunară, editată de Editura CARIERE și lansată în anul 2003. Este distribuită în zonele urbane din România și are un public-țintă principal format din manageri cu vârste cuprinse între 30-49 de ani. Subiectele sale cuprind noutăți în materie de conducere a oamenilor, antrepr